|
6:00-8:00
|
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: tematyczne, manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne i inne. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
|
|
8:00-8:30
|
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi (pozostałe dzieci zabawy dowolne).
|
|
8:30-8:50
|
Zestaw ćwiczeń porannych/zabawa ruchowa.
|
|
8:50-9:00
|
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno - porządkowe.
|
|
9:00-9:30
|
Śniadanie, przestrzeganie zasad kulturalnego zachowania podczas spożywania posiłku.
|
|
9:30-11:00
|
Realizacja zadań podstawy programowej, poprzez zajęcia z całą grupą, (w tym posługiwanie się językiem nowożytnym).
|
|
11:00-11:50
|
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze lub zabawy ruchowe w sali, praca w kąciku przyrody, zajęcia w ogródku dydaktycznym "Pajączek".
|
|
11:50-12:00
|
Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno - porządkowe.
|
|
12:00-12:30
|
Obiad.
|
|
12:30-13.00
13.00-14.00
|
Leżakowanie, bajko-terapia, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
Zabawy według zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie przedszkolnym, rozwijanie zainteresowań i zdolności. Zajęcia dodatkowe : zajęcia logopedyczne, zajęcia sportowe i taneczne, edukacja czytelnicza, religia.
|
|
14:00-14:15
|
Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno - porządkowe.
|
|
14:15-14:40
|
Podwieczorek.
|
|
15:00-16:00
|
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi (pozostałe dzieci zabawy dowolne), rozwijanie zainteresowań (w sali lub w ogrodzie) i zdolności dzieci.
|
|
16:00-17:00
|
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie przedszkolnym.
|