| 6:45-8:30 |
Schodzenie się dzieci do żłobka, zabawy swobodne |
| 8:30–9:00 |
Czynności, higieniczne przygotowanie do śniadania |
| 9:00–9:30 |
Śniadanie |
| 9:30–10:00 |
Zajęcia zorganizowane stymulujące rozwój psychosomatyczny dziecka. Zajęcia, zabawy ruchowe koordynujące ciało dziecka, doskonalące zmysł równowagi, zabawy manipulacyjne i paluszkowe, zabawy rozwijające wyobraźnię, zabawy rozwijające spostrzegawczość, zabawy wspierające rozwój mowy, zabawy parateatralne, zabawy techniczno-plastyczne, zajęcia rytmiczne i logarytmiczne |
| 10:00-10:30 |
II śniadanie (owoc) |
| 10:30-11:00 |
Zabawy taneczne lub zabawy na dworze. Zabawy swobodne według zainteresowań dzieci, aktywność pozwalająca na odkrywanie, kreatywność, rozwijanie zainteresowań, pobyt na świeżym powietrzu przy sprzyjających warunkach atmosferycznych |
| 11:10-11:30 |
Czynności higieniczne, przygotowanie dzieci do obiadu |
| 11:30-12:00 |
Obiad II danie, ćwiczenie umiejętności zachowania się przy stole, pomoc w posługiwaniu się sztućcami |
| 12:00-12:30 |
Czynności higieniczne, przygotowanie dzieci do drzemki |
| 12:30-14:00 |
Drzemka poobiednia, słuchanie bajek, kołysanek, muzyki relaksacyjnej |
| 14:00-14:15 |
Czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku |
| 14:15-14:45 |
Obiad I danie, ćwiczenia umiejętności zachowana się przy stole, pomoc w posługiwaniu się sztućcami |
| 14:45-15:00 |
Czynności higieniczne |
| 15:00-15:20 |
Głośne czytanie bajek dzieciom, zabawy manipulacyjne i paluszkowe, zabawy ruchowe, zabawy wspierające rozwój mowy, zabawy rozwijające spostrzegawczość |
| 15:20-15:40 |
Czynności higieniczne, przygotowanie d podwieczorku |
| 15:40-16:00 |
Podwieczorek |
| 16:00-17:00 |
Zabawy swobodne według zainteresowań dzieci, pobyt na świeżym powietrzu przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Indywidualne kontakty z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci do domów |